WOW!! TREND PEMBEDAHAN PLASTIK UNTUK WAJAH KELIHATAN SEGI TIGA DI CHINA

WOW!! TREND PEMBEDAHAN PLASTIK UNTUK WAJAH KELIHATAN SEGI TIGA DI CHINA | Mengecikan tulang rahang mungkin merupakan pekara biasa untuk pembedahan plastik. Ramai wanita yang melakukannya agar bahagian dagu kelihatan lebih tirus atau wajah lebih tirus. Tetapi seorang wanita China yang menggunakan nama Dina Leopard di jejaring sosial Weibo ini melakukan pekara yang lebih ekstrem lagi untuk menjadikan wajahnya lebih sempurna. Seperti yang petik dari Tt.mop.com, wanita yang profesion sebagai model ini melakukan pembedahan tulang rahangnya hingga menjadi begitu runcing.

WOW!! TREND PEMBEDAHAN PLASTIK UNTUK WAJAH KELIHATAN SEGI TIGA DI CHINA

Dina memuat naik foto-foto dirinya dengan mata lebar seperti watak manga dan dagu tirus hasil pembedahan plastik di blog peribadinya. Ribuan pengguna internet memberi respond kepada gambar-gambar tersebut. Sayangnya reaksi mereka tidak seperti yang di harapkan Dina. Banyak yang berpendapatwajah Dina kelihatan aneh, bahkan mengerikan seperti alien.

Di China, trend wajah yang berbentuk segi tiga di anggap cantik. Di negeri tirai bambu tersebut wajah yang bulat adalah pekara yang biasa, sehinggakan orang yang mempunyai dagu tirus, apatah lagi dengan mata yang lebar dianggap lebih rupawan. Kebelakangan ini di negeri itu mulai muncul para wanita yang melakukan pembedahan plastik dengan menipiskan tulang rahang agar wajah kelihatan seperti segi tiga sempurna. 

Apakah ia tidak mengalami kesukaran ketika mengunyah makanan dengan rahang seperti itu? 


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment