WOW!! PERTANDINGAN MENCARI WANITA YANG MEMILIKI PUNGGUNG PALING MANTOP

WOW!! PERTANDINGAN MENCARI WANITA YANG MEMILIKI PUNGGUNG PALING MANTOP | 18sx Jangan terkejut sekiranya anda mendengar tentang pertandingan yang agak lucah sedikit ini..Pertandingan ini agak lucah sedikit kerana ia hanya mencari seorang ratu yang memiliki bentuk badan dan punggung yang paling seksi..! Dengan diadili oleh beberapa orang juri, beberapa orang wanita seksi separuh bogel menayangkan punggung mereka untuk dinobatkan sebagai wanita yang mempunyai punggung paling seksi yang juga mungkin paling seksi di dunia..~

WOW!! PERTANDINGAN MENCARI WANITA YANG MEMILIKI PUNGGUNG PALING MANTOP



Pertandingan ini hanya disertai oleh wanita-wanita seksi yang memiliki punggung terseksi @ seksaserta mengiurkan yang mampu untuk dinobatkan sebagai ratu bum bum yang mempunyai punggung paling seksi selain mempunyai muka, tubuh badan dan payudara yang cantik..! Lol..

Pemenang pertandingan tersebut milik seorang gadis seksi Carine Falizardo, 26, dipilih berdasarkan undian tertinggi juri daripada 15 finalis kerana dia mempunyai bentuk punggung paling seksi dan unik di Brazil..





Carine Falizardo memberitahu media bahawa bukan mudah untuk dia memenangi gelaran miss punggung seksi ini kerana dia telah menghabiskan masa selama 10 tahun di gym untuk mendapatkan punggung yang seksi seperti ini !

Berdasarkan beberapa faktor seperti wajah yang cantik menawan, bentuk tubuh serta buah dada yang mengiurkan dan punggung yang sangat seksi, Carine Falizardo dikatakan layak memenangi gelaran ratu punggung paling seksi ini setelah dihakimi oleh 10 orang juri..Dia berjaya menewaskan ratu punggung terseksi sebelum ini iaitu Pippa Middleton..


Setiap finalist punggung seksi ini perlu menayangkan punggung mereka untuk tatapan ramai dan menggayakan aksi-aksi melampau yang agak lucah untuk menarik perhatian juri..Kesemua finalist dilihat menari dengan menayangkan punggung mereka walaupun dilihat agak keterlaluan lucah bagi sesuatu pertandingan..Mungkin budaya sebegitu kelihatan normal di negara ini dan ia tidak menjadi persoalan sekiranya seseorang itu beraksi lucah dalam keadaan separuh bogel..! 

Petandingan mencari punggung wanita paling seksi ini dianjurkan oleh And Cacau Oliver di sebuah hotel dekat Sao Paulo, Brazil..Iklim tropika dan perkahwinan campur di antara bangsa mewujudkan wanita-wanita Biotype antara paling seksi di dunia menurut Fox News..

Penyertaan ini hanya untuk gadis-gadis muda yang yakin terhadap bentuk tubuh badan paling seksi dan mereka perlu lulus beberapa tapisan dan juga pusingan sebelum layak terpilih ke pusingan akhir..Gadis-gadis cantik ini perlu mempunyai bentuk badan, payudara yang menawan serta paras rupa yang cantik dan paling penting punggung yang seksi jika mahu dinobatkan ratu punggung paling seksi di Brazil ini..!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment