(VIDEO) AKIBAT BERASMARA BERTIGA DALAM KERETA

(VIDEO) AKIBAT BERASMARA BERTIGA DALAM KERETA | Khamis lalu, dua orang wanita dan seorang lelaki di Wenzhou dilaporkan telah mengalami kemalangan ngeri apabila kereta yang mereka naik terjunam di dalam gaung.

(VIDEO) AKIBAT BERASMARA BERTIGA DALAM KERETA

Shanghaiist melaporkan kejadian tersebut berlaku ketika ketiga-tiga individu ini sedang melakukan seks 'threesome' di dalam kereta tersebut. Kejadian malang itu terjadi apabila kereta yang diparkir ditepi bukit telah meluncur turun setelah brek tangannya terlepas akibat ditarik oleh salah seorang daripada mereka.

Kereta tersebut turut melanggar sebatang pokok hingga menyebabkan kereta itu remuk teruk.

Dua dozen anggota bomba dikerah ke tempat kejadian dan mereka telah menemui kereta yang hampir hancur dengan tiga orang yang sedang berbogel berlumuran darah di dalamnya.

Salah seorang dari wanita itu patah kedua-dua kakinya akibat tersepit hingga menyebabkan bomba terpaksa memotong bahagian kereta itu. Individu lelaki itu tidak mengalami kecederaan yang serius dan siasatan masih lagi berjalan.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment