MASTURBASI SAMBIL MEMANDU, PEMANDU BAS DIPECAT



Seorang pemandu bas awam New Jersey Transit bernama George Simpson, tertangkap oleh penumpangnya sedang masturbasi ketika memandu. Bus melaju ke dalam Terowong Lincoln.

Saat itu bus mengangkut banyak penumpang. Peristiwa memalukan itu kemudian dirakam menggunakan telefon bimbit oleh penumpang yang berprofesi sebagai pustakawan di Bandar Manhattan.

Laman Dailymail, Jumat 12 Julai 2013 melansir insiden bodoh itu terjadi pada 24 Jun semalam sebelum pukul lapan malam waktu setempat. Saat itu seorang penumpang yang tengah duduk di samping Simpson terkejut melihat aksinya.

Simpson memandu pakai satu tangan, sementara tangan lain memegang alat kelaminnya.

"Peristiwa itu benar-benar mengganggu. Saya benar-benar terkejut dan tidak percaya dia mampu melakukan hal itu," ujar si penumpang yang tidak ingin diketahui namanya kepada laman New York Daily News.

Penumpang tersebut melaporkan aksi sang pemandu kepada polis kerana menilai tindakannya itu membahayakan penumpang. Dia juga menyerahkan video yang disimpan di telefon bimbit sebagai bukti.




Polis NJ Transit kemudian memeriksa Simpson dan mendakwanya melakukan tindakan cabul dan berisiko dapat melukai orang lain. Menurut peguam penumpang, Patrick Metz, bahaya ulah Simpson sudah melewati batas.

"Video itu sudah menjelaskan semuanya," ujar Metz.

Masih menurut Metz, setiap orang yang memergoki aksi Simpson akan merasa terhina. Usai berita dan videonya tersebar, syarikat tempat Simpson bekerja langsung memecatnya tanpa membayar uang pesangon.

Hal itu disampaikan oleh juru bicara NJ Transit, John Durso melalui laman rasmi mereka.

"Pemandu bas tengah dalam proses penyelidikan dan segera dipecat dari syarikat kami tanpa pesangon. Hal ini kami lakukan akibat tindakannya yang mengganggu dan tidak bertanggung jawab," tulis Durso.

Simpson sudah bekerja selama 2.5 tahun di NJ Transit. Selama bekerja di sana, dia membawa bus laluan bandar Carteret (New Jersey) menuju kota New York.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment