LELAKI HOT INI DITANGKAP POLIS KERANA MEMAKAI BAJU LEOTARD?

LELAKI HOT INI DITANGKAP POLIS KERANA MEMAKAI BAJU LEOTARD? | Malang sungguh nasib lelaki ini.Dia ditangkap setelah mengupload gambar2 dirinya yang memakai baju leotard ke twitter. Leotard adalah pakaian senam atau menari yang biasanya digunakan oleh perempuan. 

LELAKI HOT INI DITANGKAP POLIS KERANA MEMAKAI BAJU LEOTARD?

Lelaki ini bernama Mr. Leotard (nama samaran) sudah memiliki 10.000 followers di twitter. Dia mendapatkan followers sebanyak itu dalam waktu singkat setelah mempost gambar2 tersebut. Selain pakaiannya, Mr. Leotard juga bergaya dengan pose yang tidak kebiasaannya dilakukan oleh kaum lelaki.


Yang dilakukan oleh lelaki ini sebenarnya tidak melanggar undang-undang pun. Namun, Mr. Leotard tetap ditangkap dan belum boleh dibebaskan hingga waktu ini. Pihak polis belum memberikan keterangan lengkap kenapa dia ditangkap. Beberap orang mengatakan bahwa tindakan Mr. Leotard bukanlah sesuatu yang seronok kerana tidak mengenakan gambar bogel.

Beberapa orang berpendapat bahwa Mr. Leotard ditangkap kerana aksinya dianggap tidak wajar dan menyebabkan banyak keluhan dari masyarakat, khususnya komuniti laman sosial. 

Kalau kita perhatikan, memang aneh kalau seorang lelaki mengekspos tubuhnya dengan menggunakan pakaian senam Leotard. Sebahagian orang pasti merasa terganggu. Namun, aksi yang dilakukan Mr. Leotard telah membuatnya menjadi seperti artis di twitter dan mendapatkan puluhan ribu followers yang menyukai aksinya tersebut.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment