KENYATAAN BALAS ZULKIFLI NORDIN KEPADA KHAIRY JAMALUDDIN BERKENAAN KEMATIAN KARPAL SINGH

KENYATAAN BALAS ZULKIFLI NORDIN KEPADA KHAIRY JAMALUDDIN BERKENAAN KEMATIAN KARPAL SINGH | Berikutan tamparan hebat daripada Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin yang terhadap kenyataan yang dikeluarkan oleh Naib Presiden Perkasa Datuk Zulkifli Noordin, beliau dilihat tampil untuk memberi kenyataan balas kepada Khairy di laman sosial.

KENYATAAN BALAS ZULKIFLI NORDIN KEPADA KHAIRY JAMALUDDIN BERKENAAN KEMATIAN KARPAL SINGH

Dalam entri-nya di laman twitter, Zulkifli megemaskini statusnya :



Khairy, dalam pada itu, membalas dengan meminta Zulkifli untuk terus berdepan dengan beliau. Jadilah seorang lelaki. Dan menjadi manusia yang baik.



Khairy telah berkahwin dengan anak perempuan bekas Perdana Menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi. Abdullah yang dikenali sebagai Pak Lah dan digantikan oleh Datuk Seri Najib Razak.

Beliau berkata Islam mengajar bahawa semua kematian datang dari Allah, dan Allah memutuskan apabila seseorang itu meninggal dunia.

Hampir beberapa jam selepas Karpal terbunuh dalam kemalangan jalan raya semalam, Zulkifli menghantar mesej berikut di Twitter.


Karpal telah menjadi salah seorang daripada pihak lawan yang menetang percubaan untuk memperkenalkan undang-undang hudud di Malaysia.


"“Shut up. Really, just shut up,”(Diam. Betul, hanya diam), "Khairy kemudiannya membalas, menggunakan Twitter beliau @Khairykj.

Sejak itu, ahli-ahli Pemuda UMNO telah mengikut langkah Khairy untuk membidas Zulkifli.



Kumpulan hak Melayu Perkasa juga telah mengambil keputusan untuk menjauhkan diri daripada naib presiden bekas, dan menegaskan bahawa pandangan Zulkifli adalah sepenuhnya sendiri.

Karpal terbunuh selepas Toyota Alphard MPV beliau dalam perjalanan terhempas berikut perlanggaran dengan sebuah lori di sepanjang Lebuhraya Utara-Selatan berhampiran Gopeng, Perak pagi semalam.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment