Mengagumkan! Pertandingan Bersiul Dunia (Video Pendek)


Setiap tahun, Whistlers (bersiul) paling bersemangat di dunia berkumpul di Louisburg, North Carolina, untuk bersaing dalam Dunia Kejohanan tahunan Whistling. Whistlers, muda dan tua, yang diadili berdasarkan resonans, intonasi dan peringkat kehadiran kerana mereka mentafsir beberapa concerto yang paling terkenal dan sonata.



Whistlers berbakat dari seluruh dunia telah datang ke Louisburg untuk menunjukkan kemahiran mereka didambakan Champion Whistling Dunia. Ia mungkin kedengaran seperti satu pertandingan aneh kepada ramai orang, tetapi bagi berpuluh-puluh peserta yang mengambil bahagian di dalamnya setiap ia adalah perniagaan yang serius.

Mereka menghabiskan banyak masa mengamalkan kedua-dua mereka bersiul dan persembahan pentas mereka, dan menjaga khas "instrumen" mereka, memastikan mereka berada dalam keadaan yang sempurna pada hari besar. Sebahagian daripada mereka mengamalkan dasar "24-hour no kissing" untuk menjaga bibir mereka agar segar, manakala yang lain menghirup air ais sejurus sebelum persembahan.

Ais constricts tisu bibir, menjadikannya bagus yang licin dan membolehkan udara mengalir dengan betul.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment