Chris Hemsworth Kini Berada Di Kuala Lumpur


Kemunculan pelakon Australia, Chris Hemsworth di Kuala Lumpur untuk menjalani penggambaran filem terbaru beliau sememangnya membuatkan peminat hampir pengsan akibat terlalu teruja!

Chris yang berbaju biru kolar V sendat dengan seluar bermuda tiba di Kuala Lumpur untuk menjalani penggambaran filem "Cyber" bersama dengan aktor yang tidak kurang kacaknya, Wang Lee Hom yang tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pukul 4. 40 petang hari ini.

Chris dan temannya yang terdiri daripada calon Anugerah Akademi iaitu Viola Davis, Tang Wei dan Wang Lee Hom juga turut berlakon dalam filem ini. Mereka akan berada di Malaysia selama lima minggu.

Filem "Cyber" arahan Michael Mann ini berkisar mengenai tentera Amerika dan China yang bekerjasama untuk menghentikan aktiviti menggodam komputer. Filem ini telah pun menjalani penggambaran di Jakarta, Pelabuhan Klang, Los Angeles dan Hong Kong.

Buat sementara waktu, Chris dijadualkan berada di Kuala Lumpur dari 2 hingga 6 September. Jadi, jangan lepaskan peluang anda untuk bertemu Chris dan tontonlah debut kedua beliau dalam "Thor: The Dark World" yang akan ditayangkan di pawagam pada 31 Oktober 2013.


Chris Hemsworth tiba di Kuala Lumpur

Chris Hemsworth tiba di Kuala Lumpur

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment